Pe 16 iunie s-au sărbătorit 110 de ani de la inaugurarea brand-ului Montblanc, iar, în prezența unor vedete autohtone (Dana Săvuică, Anamaria Prodan) și a oamenilor de afaceri (Michael Manesis, CEO Silhouette; Vera Daghie, nutritionist; Dana Miricioiu, estetician; Dorin Pârciog, CEO Biogenis; Mirela Ivan, CEO Rassco), care au un cuvânt de spus în lumea business-ului, firma germană a lansat colecția „Rouge et Noir” după aproximativ 3 ani de la dezvoltare.
Numele este inspirat de romanul omonim al celebrului scriitor Stendhal. Colecția Montblanc Heritage Rouge et Noir evocă spiritul de pionierat având un look vintage, design-ul aducând ca noutate o siluetă mai subțire a instrumentelor de scris. Șarpele misterios amintește un motiv de design popular printre artiștii Art Nouveau – curent lansat atunci când colecția Rouge & Noir și-a făcut prima dată apariția. Variantele de culori ale colecției sunt negru și coral evocând epoca din acea vreme, penița din aur având gravat același șarpe, logo-ul Montblanc aflat pe capacul instrumentului de scris având fonturile folosite în anul 1906.
În cadrul evenimentului s-a putut achiziționa colecția Rouge et Noir cu 15% reducere și un discount de 25% s-a aplicat în cazul ceasurilor. De asemenea, invitații au avut deosebita plăcere de a testa diferitele grosimi ale penițelor Montblanc pentru a-și putea alege modelul care se potrivește cel mai bine scrisului lor. Ca element de surpriză, primii doi cumpărători au primit cadou un tablou cu interpretarea personală a logo-ului Montblanc din partea artistului plastic Alina Maiakovski.