Nora Seroussi propulsează talentele României la nivel internațional

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp

Nora Seroussi, antreprenoare și om de televiziune, a fondat J&N Entertainment în România acum 18 de ani. Compania se ocupă de producție și entertainment în showbiz, iar reality show-ul Dream Makers este unul dintre proiectele sale de suflet.

„Nimic nu este imposibil cu o atitudine corectă”

După ce a trăit o lungă perioadă de timp în Los Angeles și a participat la numeroase evenimente exclusiviste, odată ajunsă la Hollywood, Nora Seroussi a experimentat direct dezamăgirea lipsei de filme și spectacole conduse sau finanțate de către femei. Ulterior, s-a apucat să-și dezvolte propriul reality show – Dream Markers – care întruchipează mentalitatea ei pentru succes: Nimic nu este imposibil cu o atitudine corectă.

”Toată lumea are un vis și toți suntem motivați să-i vedem pe alții transformându-și visele în realitate”, spune Nora Seroussi. Inspirat de speranțele și ambițiile din viața reală a modelelor, cântăreților și actorilor cu vârste între 18 și 30 de ani, Dream Makers este o producție englezească realizată în România, care se adresează unui public internațional.

Seroussi caută în prezent un distribuitor pentru producție, cu scopul final ca Dream Makers să fie preluat de o platformă mare de streaming și să susțină o listă internațională de distribuție produsă în România. ”Spectacolul nu numai că va capta publicul, dar va pune România într-o lumină bună. Este vorba despre promovarea imaginii și talentului țării la nivel internațional”, adaugă Nora.

Un brand românesc îmbrăcă nominalizați și câștigători la Oscar

Seroussi este, de asemenea, dornică să integreze proiectul în interesele sale de afaceri mai largi, care includ TV, scris – ea scrie în prezent o autobiografie – și modă. Nora Seroussi este ambasadorul brandului de costume barbatesti premium SEROUSSI, pe care tatăl ei l-a fondat în 1998, rol care a culminat prin îmbrăcarea unora dintre nominalizații pentru Netflix la Oscaruri, precum și a câștigătorului Premiului Oscar Sam Davis, co-producător al scurt-metrajului Netflix, “Period. End of Sentence”. ”A fost un moment de mândrie și a arătat încă o dată că orice poate fi posibil dacă te gândești la asta. Cine ar fi crezut că un brand de îmbrăcăminte românească va fi purtată pe scena prezentată la Oscar?”, a menționat Nora.

Impresionată de credința în potențialul incredibil al României, Seroussi a susținut imaginea țării în străinătate și a acționat ca ambasador pentru industria sa de divertisment înfloritoare. În 2019, Seroussi și echipa ei, inclusiv unul dintre cei mai cunoscuți hairstyle-ri din România – Cristi Pascu, care a realizat pălăriile din păr – au participat la Royal Ascot – cel mai prestigios eveniment social din Regatul Unit – ca experiență de mentorat și pentru a prezenta ceea ce a avut România. „Vreau să pregătesc aceste fete pentru oportunitățile dincolo de lista de dorințe din România, arătând lumii talentele fenomenale pe care le avem aici”, a încheiat Nora Seroussi.