TEILOR continuă prezența pe Red Carpet și în cadrul Festivalului Internațional de Film de la Veneția

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp

În cadrul Festivalului Internațional de Film de la Veneția, TEILOR, brandul de bijuteriide lux cu prezență în regiunea CEE, a strălucit din nou pe Red Carpet. Bijuteriile au fost purtatede către Catrinel Marlon, ambasadoarea TEILOR pe planinternațional.

Cel de-al 78-lea Festival Internațional de Film de la Veneția este organizat de La Biennale di Venezia și regizat de Alberto Barbera. Acesta are loc la Lido di Venezia, în perioada 1-11 septembrie 2021. Festivalul este recunoscut oficial de FIAPF (Federația Internațională a Asociației Producătorilor de Film), fiind cel mai vechi festival de film din lume. În cadrul evenimentului, 21 de producții internaționale concurează pentru marele premiu, Leul de Aur, ce va fi acordat celui mai bun film.

În acest context, Catrinel Marlon, actriță și model de talie internațională, a purtat bijuteriile TEILOR pe covorul roșu, în cadrul Festivalului Internațional de Film de la Veneția.

„Bijuteriile sunt o bucurie în fiecare context. Ele fac mai mult decât să completeze o ținută, o complimentează, atât prin strălucirea lor, cât și prin modul în care te fac să te simți atunci când le porți. M-am bucurat să reprezint TEILOR pe covorul roșu la Festivalul de Film de la Veneția, unul dintre cele mai importante evenimente ale lumii”,  povestește Catrinel Marlon, Ambasadoarea TEILOR.

Prezențele pe Red Carpet perpetuează misiunea brandului, aceea de a deveni unul dintre cele mai iubite branduri de bijuterii din Europa, prin empowerment și inspirația  dăruită fiecărui client TEILOR. Pentru ca toți cei care poartă sau dăruiesc bijuterii în mod natural, ca parte dintr-un lifestyle, să vadă imposibilul și să-și depășească limitele, motivați de a deveni cea mai bună versiune a lor.

În același timp, după o prezență construită în regiunea Europei Centrale și de Est, expansiunea internațională continuă atât prin consolidarea brandului în noi țări ale Europei (Ungaria), cât și prin participarea la evenimente importante, cu vizibilitate globală. Aceste obiective sunt atinseprin crearea unor experiențe unice de brand în online, în magazinele fizice, cât și prin fiecare acțiune de imagine pe care TEILOR o realizează.

Astfel, alinierea la trendurile internaționale este o chestiune de determinare, pasiune și îndrăzneală. Viteza, ca valoare TEILOR demonstrată cu precădere în ultimii ani, face transferul de curaj către oamenii TEILOR – fie că e vorba de angajați sau clienți. Iar pentru a oferi clienților experiențe premium, TEILOR aduce împreună viziunea, inovația, storytelling-ul și execuția impecabilă.

 

Despre TEILOR

Compania a fost fondată în 1998 de către antreprenorul Florin Enache și, în acest moment, are peste 400 de angajați în cele 4 țări în care brandul activează. Cu o prezență de 23 de ani în România, TEILOR deține peste 50 fizice atât la nivel național, cât și internațional, în țări precum Bulgaria (Sofia) și Polonia (Varșovia) și, în curând, Ungaria (Budapesta).

 

Prin strategia curentă, TEILOR este brandul dedicat tuturor categoriilor de vârstă, în timp ce se prezintă ca o sursă de inspirație pentru generațiile viitoare. Colecțiile de bijuterii variază de la piese din aur, până la piese unicat, încrustate cu diamante și pietre prețioase, care se pliază pe dorințele fiecărei categorii de clienți.

În 2021, TEILOR a lansat trei site-uri internaționale: teilor.bg, teilor.plși teilor.com, continuând, astfel, planurile de expansiune internațională, atât în online, cât și la nivelul magazinelor fizice.